Zomervakantie 2023 - Puerto Rico en Florida

Geen verhalen, wel foto's en video's

Hoi allemaal, er is wat gebrek aan verhalen, maar ik heb vandaag wel weer een serie foto's (t/m gister) geplaatst (link naar laatste fotoserie) en hoop vanavond nog weer een serie video's toe te voegen (link naar video's). Zo krijgen jullie hopelijk toch een beetje een beeld van onze reis.

Ik zit nu (6u 's avonds op 27 augustus) in het hotel met de tv aan op het Weather Channel. Er zit een storm aan te komen, Idalia. Die ligt nu nog tussen Mexico en Cuba, maar is zich aan het ontwikkelen tot een hurricane en lijkt woensdag pal over Jacksonville te komen. Omdat hij (zij?) dan al over land is gekomen ('landfall' is aan de westkust van FL, wij zitten aan de oostkust), zal de kracht wat zijn afgenomen, maar er komt woensdag vast wel wat wind en regen over ons heen. Misschien praat ik die dag wel anders, maar nu vind ik het nog wel mooi om eens mee te maken, om zelf te ervaren hoe zo'n storm is. Morgenochtend bij het ontbijt maar eens aan het hotelpersoneel vragen wat wij moeten doen ter voorbereiding. Auto niet in de buurt van bomen zetten bijvoorbeeld? Verder kunnen we waarschijnlijk niet zoveel. We zullen zien.

Zometeen gaan we even uit eten bij een restaurantje hier in het shopping centre waar Henk al een keer met collega's heeft geluncht. Morgen gaan we de hele dag op pad, naar Kennedy Space Centre op Cape Canaveral. Dat is hier redelijk in de buurt, slechts 2,5 uur rijden, haha. In de auto met airco en cruise control zal dat vast prima lukken.

Corine

Oe, spannend allemaal! Maar kan me je gevoel goed voorstellen, lijkt mij ook gaaf! Als het maar veilig kan... Het space centre is vast ook super interessant. Vinden de jongens vast leuk. Benieuwd ook naar de foto's daarvan... Geniet nog even en hou je goed vast woensdag ?